הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/6/2010 3:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי רוסו עם תוכן  נראה שדי סיימו אותו
נושא: נראה שדי סיימו אותו תאריך: 7/6/2010 3:21:00 PM
מחבר/ת: איתי רוסו

עברתי ליד המקום לפני מספר ימים ונראה שהם סיימו את העבודה. היו דגלים ונראה כי טקס החניכה יתקיים ממש בקרוב אם הוא לא התקיים כבר. המסלול נראה כמסלול BMX

יש התייחסות לזה באתר הרשמי של נתניה:
http://www.netanya.muni.il/?CategoryID=2317&ArticleID=3839

איתי


חזרה לפורום