נושא: נראה שדי סיימו אותו תאריך: 7/6/2010 3:21:00 PM
מחבר/ת: איתי רוסו
עברתי ליד המקום לפני מספר ימים ונראה שהם סיימו את העבודה. היו דגלים ונראה כי טקס החניכה יתקיים ממש בקרוב אם הוא לא התקיים כבר. המסלול נראה כמסלול BMX
יש התייחסות לזה באתר הרשמי של נתניה: http://www.netanya.muni.il/?CategoryID=2317&ArticleID=3839
איתי
|