טקסט הודעת פורום
7/6/2010 5:16:00 PM
ערן ל
לא מכיר באופן אישי
נושא:
לא מכיר באופן אישי
תאריך:
7/6/2010 5:16:00 PM
מחבר/ת:
ערן ל
לא ממש מכיר את החברה סה"כ נראים לא רע
תמתין לתשובה מגורם מוסמך ;)
חזרה לפורום