הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/6/2010 8:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד ד עם תוכן  הבולם כבר תוקן
נושא: הבולם כבר תוקן תאריך: 7/6/2010 8:13:00 PM
מחבר/ת: נמרוד ד

הבאתי אותו למצמן והם חיזקו את הבורג שמחזיק את הכפתור
בהתחלה זה עזר ואחר כך שוב פעם לא עבד
הם הוציאו את הכפתור, ומסתבר שיש שם שלושה כדורים קטנים.. אצלי הם היו מרוסקים אז פשוט שמו כפתור חדש
כנראה טחנתי את הבולם יותר מדי :)


חזרה לפורום