נושא: הבולם כבר תוקן תאריך: 7/6/2010 8:13:00 PM
מחבר/ת: נמרוד ד
הבאתי אותו למצמן והם חיזקו את הבורג שמחזיק את הכפתור בהתחלה זה עזר ואחר כך שוב פעם לא עבד הם הוציאו את הכפתור, ומסתבר שיש שם שלושה כדורים קטנים.. אצלי הם היו מרוסקים אז פשוט שמו כפתור חדש כנראה טחנתי את הבולם יותר מדי :)
|