הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/6/2010 10:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  כפי שכתבתי בהודעה הקודמת
נושא: כפי שכתבתי בהודעה הקודמת תאריך: 7/6/2010 10:44:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

בכל מעבירי XT יש אפשרות שהכבל יגיע מהצינור העליון (משיכה עליונה) או מתחת ל-BB (משיכה תחתונה) - הם תומכים בשניהם.
מה שאתה צריך להחליט זה אם אתה צריך טבעת עליונה XT771 או טבעת תחתונה XT770 (וזה לא קשור למקום ממנו בא הכבל אלא לצורת השלדה, מיקום הבולם בשלדה וכד´ ).

אם תצרף תמונה של המעביר הקיים שלך על השלדה זה יעזור לכוון אותך לדגם הנכון.


חזרה לפורום