טקסט הודעת פורום
7/7/2010 7:02:00 PM
נמרוד ד
גם אני לא שיחקתי עם זה הרבה..
נושא:
גם אני לא שיחקתי עם זה הרבה..
תאריך:
7/7/2010 7:02:00 PM
מחבר/ת:
נמרוד ד
במיוחד בזמן האחרון (כמה חודשים) שלא נגעתי בזה בכלל
חזרה לפורום