הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/8/2010 10:43:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודו אהרן עם תוכן  XT או SARM
נושא: XT או SARM תאריך: 7/8/2010 10:43:00 AM
מחבר/ת: דודו אהרן

היי אני רוכב על אופני Fuji Reveal אם מערכות XT מלא .
אבל מישהו אמר לי שמערכת ההילוכים של SARM X9 יותר מוצלחות מהמערכת XT 2010 Shadow אחורי וXT וקדמי האם זה נכון ?


חזרה לפורום