טקסט הודעת פורום
| 7/8/2010 10:43:00 AM |
|
נושא: XT או SARM תאריך: 7/8/2010 10:43:00 AM
מחבר/ת: דודו אהרן
היי אני רוכב על אופני Fuji Reveal אם מערכות XT מלא . אבל מישהו אמר לי שמערכת ההילוכים של SARM X9 יותר מוצלחות מהמערכת XT 2010 Shadow אחורי וXT וקדמי האם זה נכון ?
|
חזרה לפורום |
|
|