הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/8/2010 12:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יהב מלכה עם תוכן  שלום יש לי שאלה
נושא: שלום יש לי שאלה תאריך: 7/8/2010 12:26:00 PM
מחבר/ת: יהב מלכה

באופניים שלי (צבע שחור) יש כתמי צבע לבן כאילו משהו פגע בצבע .
האם פוליש יעזור?
מישהו נתקל בתופעה הזו?
האם הגיוני שככה הצבע נאכל??

תודה מראש יהב


חזרה לפורום