טקסט הודעת פורום
| 7/8/2010 12:26:00 PM |
|
נושא: שלום יש לי שאלה תאריך: 7/8/2010 12:26:00 PM
מחבר/ת: יהב מלכה
באופניים שלי (צבע שחור) יש כתמי צבע לבן כאילו משהו פגע בצבע . האם פוליש יעזור? מישהו נתקל בתופעה הזו? האם הגיוני שככה הצבע נאכל??
תודה מראש יהב
|
חזרה לפורום |
|
|