טקסט הודעת פורום
7/8/2010 3:49:00 PM
איתן ברמן
מזל שהייתי במילואים...
נושא:
מזל שהייתי במילואים...
תאריך:
7/8/2010 3:49:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
אחרת הייתי מסמיק בשידור חי :o
חזרה לפורום