נושא: בושה תאריך: 7/8/2010 5:59:00 PM
מחבר/ת: יריב א
אני לדוגמא שמעתי על אליפות אירופה לגמרי במקרה, ולא משום מקור או מישהו שסיפר לי ...פשוט לפני שבועיים הייתי ברוזן ומינץ עפולה, היה לו לוחות שנה ולקחתי אחד הבייתה, בקיצור אחרי ריפרוף קל, ראיתי שמתקיימת התחרות...אם לא הלוח שנה אני בטח הייתי שומע ממקור אחר אם בכלל. ולדעתי תחרות בסדר גודל כזה חייבת פרסום באמצעי התקשרת.
|