טקסט הודעת פורום
| 7/8/2010 8:12:00 PM |
|
נושא: רגע רגע... תאריך: 7/8/2010 8:12:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
פיספסת רק יומיים בגלל מילואים? לי זה דווקא נשמע בכלל לא רע :p
(לי ברור שגם יום מילואים בודד לא אומר דבר וחצי דבר על כל המילואים)
וכמעט שכחתי! אבל אומר יותר מדבר וחצי על המבצע! :rating:
|
חזרה לפורום |
|
|