הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/8/2010 8:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ל עם תוכן  אפרופו
נושא: אפרופו תאריך: 7/8/2010 8:23:00 PM
מחבר/ת: ערן ל

היום רכבתי על הגרי פישר אקסקליבר של חבר
אופניים מדהימים עם שלדה קלה ומערכות מעולות במידה מדיום
אני 1.80 והחבר 175.
במהלך הרכיבה (האופניים מכוונות לגובה שלו) הרגשתי מעין קפיצות לא
רצוניות של הטוסיק על המושב וכן ברגליים.
האם מדובר בחוסר כיוון או שמע המידה לא מתאימה?


חזרה לפורום