נושא: חזרה לנושא תאריך: 7/10/2010 6:40:00 AM
מחבר/ת: ערן ל
טוב ה -גרי פישר ירדו מהפרק. השלדה קטנה עליי ולמרות כל המשחקים עם הגובה והמסליה עדיין התחושה צפופה באזור הרגליים.....
בסופו של יום נשארתי ללא אופניים ויום שבת מתקרב אז... רכשתי את הזוג האחרון של GT MARTHON SPORT מרוזן מניץ התלבטתי קשות בינם לבין המרידה בסוף לאור סגנון הרכיבה, משקל וסה"כ תמורה כוללת ה GT ניצחו :rating:
הייתה גם דילמה קשה ביותר האם ללכת על יד שנייה או חדשות בסוף החלטתי כי הגיע הזמן שבגיל 38 אני ארכוש פעם אחת אופניים חדדשות בחנות הפעם הקודמת הייתה בגיל 6 :laugh:
|