טקסט הודעת פורום
| 7/11/2010 12:57:00 AM |
|
נושא: לא צריך להגזים תאריך: 7/11/2010 12:57:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
הוא לא עד כדי כך כבד, ואם הסגנון שלו לא מאוד אגרסיבי אין צורך באופניים כבדים ובעיקר בעלי גיאומטריה אגרסיבית.
למרות שאני עצמי עושה הכל עם אופני פרירייד, ואני לא היחיד, זה לא בהכרח נכון לכל אחד.
|
חזרה לפורום |
|
|