הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/11/2010 12:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא צריך להגזים
נושא: לא צריך להגזים תאריך: 7/11/2010 12:57:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

הוא לא עד כדי כך כבד, ואם הסגנון שלו לא מאוד אגרסיבי אין צורך באופניים כבדים ובעיקר בעלי גיאומטריה אגרסיבית.

למרות שאני עצמי עושה הכל עם אופני פרירייד, ואני לא היחיד, זה לא בהכרח נכון לכל אחד.


חזרה לפורום