טקסט הודעת פורום
| 7/11/2010 10:08:00 AM |
|
נושא: לא ברור? תאריך: 7/11/2010 10:08:00 AM
מחבר/ת: ערן ל
בכותרת אתה שואל לגבי אחרי הרכיבה ובגוף ההודעה בטרם הרכיבה....
לפני הריכבה הייתי ממליץ כשעה לפני כוס קפה ושתי פרוסות לחם לבן עם גבניה לבנה או קוטג´
|
חזרה לפורום |
|
|