הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/11/2010 12:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יניב בלומנפלד עם תוכן   מבקש חוות דעת על אופני SCOTT SCale 50
נושא: מבקש חוות דעת על אופני SCOTT SCale 50 תאריך: 7/11/2010 12:42:00 PM
מחבר/ת: יניב בלומנפלד

שלום רב, ברצוני לשדרג את האופניים הנוכחיות שלי GT אבלנצ´ 1.0
נברתי קצת במודעות יד שנייה וניתקלתי במודעה הבאה : http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=115653#Image

אופני SCOTT SCALE 50
הרבה פרטים אין. אך אני מניח שמי שמבין בנושא מכיר את הדגם.
המחיר הוא 5000 ש"ח. האם למישהו יש נסיון עם האופניים? והוא יכול לפרט קצת? אני מחפש אופניים קלות. שיאפשרו לי רכיבת שבילים ומעט שטח. לנפחים יחסית גדולים של כ60 עד 100 קילומטר.
תודה :)




חזרה לפורום