נושא: שאלה על בולם מרזוקי AM תאריך: 7/11/2010 1:53:00 PM
מחבר/ת: שחר וסרמן
שלום יש לי שאלה בנוגע לבולם מרזוקי Am3, אני רוכב עליו כבר יותר מ 4 שנים (אולי אפילו 5), מעולם לא עשיתי לו טיפול כלשהו (אטמים, שמן - כלום !) והוא מתפקד בינתיים כמו חדש, השאלה האם לשלוח אותו לטיפול או לא לגעת ?
|