הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/11/2010 2:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  תלוי בגישה. כמה נקודות למחשבה...
נושא: תלוי בגישה. כמה נקודות למחשבה... תאריך: 7/11/2010 2:05:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אני מטפל בבולמים שלי בהתאם להמלצות היצרן, והם עובדים מצויין.
יש מאמינים שכל עוד זה עובד אפשר לצפצף על המלצות היצרן, ולטפל רק כשיש בעיות.

ואז אתה שומע המלצות מאנשים לרוץ לטפל, כי זה עושה קסמים לתיפקוד של הבולם.
זה לא עושה קסמים. זה מאפשר לו להמשיך לעבוד כפי שהתכוון המהנדס שתכנן אותו.

עוד נקודה למחשבה - כל עוד זה עובד, זה עובד, אבל הזנחה לאורך זמן עלולה לגרום נזקים שתיקונם יהיה יקר בהרבה מה"חסכון" של טיפול שוטף (ברוב המקרים טיפול שנתי מספיק).
אם זה בולם זול - אז לא נורא. זה יהיה תירוץ לקנות בולם איכותי יותר. אבל על בולם איכותי לא הייתי ממליץ להמר.

למרבה הצער יש מקרים שבהם "מכונאים" עושים עבודה לא מקצועית, והבולם שלך חוזר במצב רע יותר מששלחת אותו. הממעטים לטפל מסתמכים על זה כעל סיבה להימנע מטיפולים "מיותרים". אני יודע שלפעמים זה נכון, אבל הפתרון איננו להימנע מטיפולים, אלא למצוא מכונאי שאתה סומך עליו (אני מצאתי אחד כזה - אני מטפל בעצמי בבולמים שלי :suss: ).

מקווה שעזרתי


חזרה לפורום