טקסט הודעת פורום
7/11/2010 4:25:00 PM
יריב א
שאלה
נושא:
שאלה
תאריך:
7/11/2010 4:25:00 PM
מחבר/ת:
יריב א
שלום
אני מעוניין למכור את האופניים שלי ולהשתדרג במשהו יותר טוב..
האופניים הם commencal meta 4.3 2008 במצב טוב..בכמה כדאי לי למכור אותן?
תודה:)
חזרה לפורום