הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/11/2010 4:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יריב א עם תוכן  שאלה
נושא: שאלה תאריך: 7/11/2010 4:25:00 PM
מחבר/ת: יריב א

שלום

אני מעוניין למכור את האופניים שלי ולהשתדרג במשהו יותר טוב..
האופניים הם commencal meta 4.3 2008 במצב טוב..בכמה כדאי לי למכור אותן?

תודה:)


חזרה לפורום