נושא: טיוול אופניים ישוביי הגליל להכנס אני חדש תאריך: 7/11/2010 10:45:00 PM
מחבר/ת: שניר גרידיש
אניי כמעט כול יום שבת נוסע לטיול של 3 שעות בערך אם לא יותר אם האחיים שלי הגדולים אנחנוו יוצאים 3 אופניים רציתי לדעת אם יש איזה טיוול ואני רוצה להשתבץ בו איתכם אם יש אייזה משהו בישוביי הגליל נא לפנות אליי אני ישמח לצאת איתכם לטיוול !.
בעזרת ה´ אני רוצה להגיע לתחרות אופניים הגדול בארץ !
מגיל 5 היה לי אופניי BMX הייתי מרים איתם גלגל חח ואז עברתי לאופניי RALY בגיל 10 גיל 13 התחלתי עם השגעונות הרמות גלגל רמפות קפיצות מדרגות וכו´ עד שיום אחדד נשבר לי המזלג הקדמי הבולם התחלתי להחליף מלא אופניים עכשיו אני בן 16 ויש לי כמעט 10 זוגות אופניים אני קונה מתקן לבד לא הולך לשום תכנאי .
|