נושא: ברוך הבא לפורום תאריך: 7/12/2010 10:41:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני מהגולן, ורוכב מעט לאחרונה.
זה שאתה מטפל לבד באופניים זה מצויין ומבורך. יש כאן פורום מכונאות אופניים, ויש שם גם חובבים בעלי נסיון כמוך, וגם עובדים בחנויות אופניים. תוכל לחלוק את הנסיון שלך ולהיעזר בחברים.
בהצלחה
|