הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/12/2010 11:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי סורוקה עם תוכן  לדעתי הערכה...
נושא: לדעתי הערכה... תאריך: 7/12/2010 11:25:00 AM
מחבר/ת: שי סורוקה

מחיר של 50%-60% אחוז ממחיר מלא.
משהו כמו 6K.
משם זה כבר עניין אם הקונה מוכן ורואה בעסקה כמשתלמת.

בהצלחה




חזרה לפורום