טקסט הודעת פורום
7/12/2010 11:25:00 AM
שי סורוקה
לדעתי הערכה...
נושא:
לדעתי הערכה...
תאריך:
7/12/2010 11:25:00 AM
מחבר/ת:
שי סורוקה
מחיר של 50%-60% אחוז ממחיר מלא.
משהו כמו 6K.
משם זה כבר עניין אם הקונה מוכן ורואה בעסקה כמשתלמת.
בהצלחה
חזרה לפורום