טקסט הודעת פורום
| 7/13/2010 6:23:00 PM |
|
נושא: בבקשה עזרה... תאריך: 7/13/2010 6:23:00 PM
מחבר/ת: אביתר
שלום,
קוראים לי אביתר אני חדש לגמרי בתחום ואני מעוניין לקנות אופניים חדשים. אחרי התיעצויות הגעתי להתלבטות בין 2 זוגות:trek 3700 ן-diamondback response 2010 אשמח אם תמליצו לי על האופניים האכותיות יותר מבין שני הדגמים
תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|