טקסט הודעת פורום
| 7/13/2010 8:51:00 PM |
|
נושא: המלצה למעצורי דיסק לסופרלייט תאריך: 7/13/2010 8:51:00 PM
מחבר/ת: doron Lavyad
שלום לכולם כרגע יש לי el camino עליהם ואני רוצה להחליף כרגע חשבתי על מגורה לואיס באט או על סטרוקר טרייל אשמח לדעת את דעתכם ואם יש המלצות אחרותץ תודה דורון
|
חזרה לפורום |
|
|