טקסט הודעת פורום
| 7/13/2010 9:12:00 PM |
|
נושא: ניר שואל על אותו דגם, כך שתשובתי אליו בעינה עומדת תאריך: 7/13/2010 9:12:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
בכל מקרה, בתשובתי אליך התייחסתי למפרט 2009, ולא על זה שאלתי - כתבת שהשלדה חדשה לגמרי, ולא ידוע לי על כך, וכמובן שלא ידוע לי מהו השינוי. לזה התכוונתי בבקשה לקישור.
|
חזרה לפורום |
|
|