הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/13/2010 9:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מה אתה מצפה מההחלפה?
נושא: מה אתה מצפה מההחלפה? תאריך: 7/13/2010 9:17:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

יש לך כרגע את ההייז הכי יקר. מה הסיבה שאתה שוקל להחליף להייז ברמה נמוכה יותר (לפחות על פי הגדרות היצרן)?

עם כל הכבוד, ומבלי לפגוע באף אחד - אתה באמת משווה לואיס באט לסטרוקר טרייל?

כנראה שאני מפספס משהו...


על סופרלייט הייתי מרכיב XTR.


חזרה לפורום