נושא: מה אתה מצפה מההחלפה? תאריך: 7/13/2010 9:17:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
יש לך כרגע את ההייז הכי יקר. מה הסיבה שאתה שוקל להחליף להייז ברמה נמוכה יותר (לפחות על פי הגדרות היצרן)?
עם כל הכבוד, ומבלי לפגוע באף אחד - אתה באמת משווה לואיס באט לסטרוקר טרייל?
כנראה שאני מפספס משהו...
על סופרלייט הייתי מרכיב XTR.
|