נושא: kona coilair תאריך: 7/13/2010 10:24:00 PM
מחבר/ת: נמרוד ד
שלדת kona coilair+פוקס פלואט RP2+מרזוקי בומבר 55+ ברקסים שימנו דאור, הכל שנת 2010 ובמצב חדש (לטענת המוכר), שווה 1800 שקל?
אני רוכב אולמאונטיין אגריסבי (דרופים של בערך מטר וחצי), וגם אורבן לפעמים, האם האופניים האלה מתאימים לזה?
שמעתי שהמתלה של הcoilair לא כל כך טוב, מישהו יודע על זה משהו?
|