הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/13/2010 10:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  doron Lavyad עם תוכן  ממש לא רמה נמוכה יותר
נושא: ממש לא רמה נמוכה יותר תאריך: 7/13/2010 10:46:00 PM
מחבר/ת: doron Lavyad

לפחות לא לפי הבנתי. האל קמינו הוא דגם מיושן יותר שסובל מחוסר רציני במודולציה, בעית אמינות ותחזוקה לא קלה (משום מה ממש לא פשוט לעשות לו בלידינג כמו שצריך).
הבחירות שלי אולי קצת מוזרות אך זה נובע מחוסר הכרה של הדגמים השונים ואת איכותם.ראיתי מבחן במגזין הרים ששם השוו את ביצועי הטרייל למגורה, ומאחר ששמם של המגורה הולך ליפנהם שאלתי.
אשמח לקבל המלצות שונות, שיתאים לסגנון רכיבה קרוס קאנטרי מהירה.
ה xtr ממה שראיתי יקר לי מידיי.
תודה


חזרה לפורום