נושא: על הביצועים אין חולק תאריך: 7/13/2010 11:17:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל עם המוניטין של הייז בתחום האמינות, לא הייתי מתעסק איתם.
מגורה מצויינים, ללא ספק, ומשום כך זה נראה כתחליף ראוי יותר לאלקמינו.
כאמור, אישית אני מעדיף את שימאנו - מודולציה, אמינות מדהימה, פשטות ללא תחרות בטיפולים - לא רואה סיבה לקחת משהו אחר. XTR הוא בלם ראוי לסופרלייט, אבל XT בהחלט יעשה את העבודה, במחיר יותר הגיוני. אישית אני חי טוב מאוד עם דאור, אבל לא על סופרלייט....
|