טקסט הודעת פורום
| 7/13/2010 11:50:00 PM |
|
נושא: סטרוקר טרייל קרבון תאריך: 7/13/2010 11:50:00 PM
מחבר/ת: אלעד הוגן
יש לי את המעצורים האלו שנה וחצי על מוטו-לייט. רוכב בעיקר AM.
מנסיוני - מעצורים מצוינים - שקטים (בתנאי שמשתמשים ברפידות ה - Semi Metalic), חזקים ואמינים.
|
חזרה לפורום |
|
|