נושא: סה"כ יפה! תאריך: 7/14/2010 1:04:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
אפילו באתר שלהם כתוב שמתעסקים בתיקון שלדות אופני שטח: http://www.zanar.co.il/שלדות_אופניים.php
אחריות זה יפה. השאלה היא עד כמה נוקה או הוסר הריתוך הקודם ו/או אם הריתוך החדש הוא מעל הישן - אז גם יכולה להיות סיבה לכשל.
כאשר תיקנתי (לא בעצמי....) שילדה באופנוע אז החלק הסדוק הוסר במרחק משמעותי מנקודת הכשל והוחלף עם ריתוכים חדשים - במקומות חדשים (בגלל מיקום הסרת החלק הסדוק). בנוסף הוספו חיזוקים, אבל זה כבר "בונוס".
אחרי תיקון שלדה צריכים להיות ממש ממש זהירים.
|