טקסט הודעת פורום
| 7/14/2010 3:19:00 PM |
|
נושא: איך הכלי החדש? תאריך: 7/14/2010 3:19:00 PM
מחבר/ת: נתנאל דרזי
קניתי בדיוק כאלה ב-3,000 ש"ח אני קופץ קפיצות של חצי מטר וקצת יותר גג מטר וחצי :suss:.. הנה המפרט: בולם קדמי מרזוקי 100 מ"מ דגם 3DJ ורשום עליו דירט ג´אמפ..
|
חזרה לפורום |
|
|