נושא: לא חסר מסלולים בצפון תאריך: 7/14/2010 4:26:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
אני לא יודע לגבי רמת הרכיבה בכל מסלול מכיוון שאני לא כ"כ צפוני. הנה מסלול אחד: http://sites.google.com/site/mountainbikeridesinisrael/Home/rba/beitkeshet1
תסתכל על עוד מסלולים באתר של רז גורן. ברובן מסומן רמת הקושי הטכני וגם הקושי הפיזי, גרפים של עליות, ירידות, מאמצים וכדומה. הקבוצה אשר רז רוכב בה בהחלט לא משתוללים טכנית (לא FR/DH) אך לא מפחדים משום מסלול (מקסימום הולכים כמה מטרים). מסלול שיסומן כקשה טכני יהיה ממש AM.
|