הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/15/2010 10:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  הנה עוד כמה "הארות"
נושא: הנה עוד כמה "הארות" תאריך: 7/15/2010 10:41:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

שוב, תקרא את מה שאיתן כתב. הוא כתב תשובה מאוד מפורטת ומדוייקת בלי לכתוב תיאוריות ארוכות. מאחורי כל משפט אפשר לכתוב הסבר ארוך ומפורט (חלקים כבר הסברתי).

נא לשים לב לנקודות הבאות:
* עבור מזלג רגיל והפוך בעלי משקל זהה (וצורה דומה), למזלג ההפוך יהיה פחות משקל נע. ומכאן שיהיה לו קל יותר לעקוב אחרי מהמורות בקרקע.

* במזלג רגיל יש "גשר" על החלק הנע (שכולל את שתי הזרועות הנעות), אשר עוזר רבות להשוואה במיקום ותנועה של הזרועות הנעות. במזלג הפוך רק הציר דואג לשיויון במיקום הזרועות הנעות ולכן הוא חייב להיות גדול. (מכאן יכולה להיות קשיחות משופרת למזלג רגיל על ההפוך)

* יש יתרון לקשיחות כאשר האחיזה בחלק הקרוב לסטירר, היא בקוטר הגדול יותר. מכאן יכולה להיות קשיחות משופרת למזלג הפוך על הרגיל.

סה"כ זו תורה הנדסית שלמה, ומתוך התורה, רק חלקים קטנים אפשר להסביר בפשטות.


חזרה לפורום