הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/15/2010 3:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מיתר ארדרוק עם תוכן  הבולם כרגע
נושא: הבולם כרגע תאריך: 7/15/2010 3:22:00 PM
מחבר/ת: מיתר ארדרוק

הבולם כרגע הוא בולם 130 מ"מ של מרזוקי
זה הבולם המקורי שעל האופניים
תודה על הכתבה אני אקרא אותה עכשיו


חזרה לפורום