טקסט הודעת פורום
7/15/2010 3:22:00 PM
מיתר ארדרוק
הבולם כרגע
נושא:
הבולם כרגע
תאריך:
7/15/2010 3:22:00 PM
מחבר/ת:
מיתר ארדרוק
הבולם כרגע הוא בולם 130 מ"מ של מרזוקי
זה הבולם המקורי שעל האופניים
תודה על הכתבה אני אקרא אותה עכשיו
חזרה לפורום