הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/15/2010 3:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מתן ב עם תוכן  חחח
נושא: חחח תאריך: 7/15/2010 3:39:00 PM
מחבר/ת: מתן ב

קשה לי להאמין שהציעו לך שלדה שנת 2010 ב 1800 שח + החלקים האלו
coilair 2010
עולות סביבות ה 13000 פלוס שח כך שתעשה תחשבון

לקוילאר 2010 יש 200ממ מאוחרה ומקבלות עד 180 מקדימה שילדה אגרסיבית מאוד (שונה מ 2008 ו 2009)

אני רוכב על קוילאר 08 משודרגות קצה שקופצות הכל המתלה הוא מהפכני מאוד ומעולה המגי´ לינק 2.0 של שנת שנת 2010 פשוט מעולה

הקוילאר נמצאות בקטגוריית פרירייד כך שגם את הדרופים של המטר וחצי שלך הן בולעות


חזרה לפורום