נושא: חחח תאריך: 7/15/2010 3:39:00 PM
מחבר/ת: מתן ב
קשה לי להאמין שהציעו לך שלדה שנת 2010 ב 1800 שח + החלקים האלו coilair 2010 עולות סביבות ה 13000 פלוס שח כך שתעשה תחשבון לקוילאר 2010 יש 200ממ מאוחרה ומקבלות עד 180 מקדימה שילדה אגרסיבית מאוד (שונה מ 2008 ו 2009)
אני רוכב על קוילאר 08 משודרגות קצה שקופצות הכל המתלה הוא מהפכני מאוד ומעולה המגי´ לינק 2.0 של שנת שנת 2010 פשוט מעולה
הקוילאר נמצאות בקטגוריית פרירייד כך שגם את הדרופים של המטר וחצי שלך הן בולעות
|