הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/15/2010 5:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריק צימרינג עם תוכן  בעיה בavid bb7
נושא: בעיה בavid bb7 תאריך: 7/15/2010 5:30:00 PM
מחבר/ת: אריק צימרינג

שלום לכולם
במהלך רכיבה לאחר לחיצה על המעצור ,הרפידה ננעלת על הדיסק ולא משתחררת אלא רק לאחר כמה טילטולים. איך מתקנים את זה? תודה


חזרה לפורום