טקסט הודעת פורום
7/15/2010 5:30:00 PM
אריק צימרינג
בעיה בavid bb7
נושא:
בעיה בavid bb7
תאריך:
7/15/2010 5:30:00 PM
מחבר/ת:
אריק צימרינג
שלום לכולם
במהלך רכיבה לאחר לחיצה על המעצור ,הרפידה ננעלת על הדיסק ולא משתחררת אלא רק לאחר כמה טילטולים. איך מתקנים את זה? תודה
חזרה לפורום