הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/15/2010 8:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד ד עם תוכן  עכשיו התסכלתי באתר של קונה ו..
נושא: עכשיו התסכלתי באתר של קונה ו.. תאריך: 7/15/2010 8:39:00 PM
מחבר/ת: נמרוד ד

נכנסתי עכשיו לאתר של קונה לראות קצת פרטים על האופניים, וראיתי שהאופניים שהוא מוכר הם בעצם הדגם של 2009 ולא 2010
מישהו יודע משהו על השנתון הזה של הcoilair?


חזרה לפורום