טקסט הודעת פורום
| 7/15/2010 8:39:00 PM |
|
נושא: עכשיו התסכלתי באתר של קונה ו.. תאריך: 7/15/2010 8:39:00 PM
מחבר/ת: נמרוד ד
נכנסתי עכשיו לאתר של קונה לראות קצת פרטים על האופניים, וראיתי שהאופניים שהוא מוכר הם בעצם הדגם של 2009 ולא 2010 מישהו יודע משהו על השנתון הזה של הcoilair?
|
חזרה לפורום |
|
|