טקסט הודעת פורום
7/18/2010 5:13:00 AM
ערן ל
פשששש
נושא:
פשששש
תאריך:
7/18/2010 5:13:00 AM
מחבר/ת:
ערן ל
א. סחתן על היוזמה
ב. כל הכבוד על התשובה המשוקעת של סראם...זה קונה אותי כלקוח עתידי!
ג. מה קורה אם אתה מוריד פלטה גדולה?
חזרה לפורום