נושא: ברקס מכניי תאריך: 7/18/2010 10:44:00 PM
מחבר/ת: מיתר ארדרוק
יש ברקס דיסק מכני נורמאלי עד 250 שקל עם חריגה של 70?אלא אם כן אפשר לטפל מה שקרה לי
אני לא יכול לעצור שאני לוחץ על הברקס (קדמי)זה עוצר רק אחרי 8-20 מטר(תלוי במהירות)אחרי שאני מרים גלגל אני שומע רעשים שמשגעים אותי!מה עושים במצב כזה?
|