טקסט הודעת פורום
| 7/19/2010 6:19:00 AM |
|
נושא: תן תיאור יותר מדוייק של מה שקרה לך תאריך: 7/19/2010 6:19:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אילו בלמים? מה בדיוק הבעיה?
על בלמים מכאניים אני לא משתגע. אפשר לקנות סט משומש בפחות מ250ש"ח, אבל עדיף בלמי חישוק בינוניים ומעלה.
|
חזרה לפורום |
|
|