נושא: אני עכשיו בחו"ל מחפש שותף לרכיבה תאריך: 7/19/2010 3:01:00 PM
מחבר/ת: חיים לוין
אני עכשיו בגאורגיה, מאמצע יולי 2010 ועד תחילת ספטמבר 2010, מדהים פה, אני רוצה לרכב, אפשר להשיג פה אופניים, מחפש שותפים, אני יכול להשיג כאן מכונית מהמשפחה. דברו איתי, חיים, המייל שלי [email protected]
|