הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/19/2010 8:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ofer Erez עם תוכן  כנראה שזה נספג ברפידות.
נושא: כנראה שזה נספג ברפידות. תאריך: 7/19/2010 8:35:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez

תנקה את הרוטור והכי פשוט זה להחליף רפידות, אפשרי לטבול את הרפידות בספירט או אצטון ולהדליק עם מצית.
אם לא הולך - תחליף רפידות - אבל רקר אחרי שהברקת את הרוטור !!!


חזרה לפורום