טקסט הודעת פורום
| 7/19/2010 8:35:00 PM |
|
נושא: כנראה שזה נספג ברפידות. תאריך: 7/19/2010 8:35:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez
תנקה את הרוטור והכי פשוט זה להחליף רפידות, אפשרי לטבול את הרפידות בספירט או אצטון ולהדליק עם מצית. אם לא הולך - תחליף רפידות - אבל רקר אחרי שהברקת את הרוטור !!!
|
חזרה לפורום |
|
|