הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/20/2010 3:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתנאל דרזי עם תוכן  רוטור קדמי משמיע רעשים...
נושא: רוטור קדמי משמיע רעשים... תאריך: 7/20/2010 3:23:00 PM
מחבר/ת: נתנאל דרזי

הרוטור הקדמי שלי משמיע רעשים בזמן הנסיעה וניראה לי שהוא משחק קצץ..
הלכתי לחנות אופניים והוא אמר לי שאין שום בעיה ברוטור ובגלל שהוא גדול הוא משמיע רעשים..זה חארטה!!!
לחברים שלי יש ולא משמיע להם שום רעש מה אתם ממליצים לי לעשות??? :confused: :confused:


חזרה לפורום