טקסט הודעת פורום
7/20/2010 3:36:00 PM
ניב ניסן
לא מבין..
נושא:
לא מבין..
תאריך:
7/20/2010 3:36:00 PM
מחבר/ת:
ניב ניסן
לא הבנתי ממה אני יהיה מרוצה מהסנטה קרוס או מהאלסוור ??
חזרה לפורום