הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/20/2010 3:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניב ניסן עם תוכן  לא מבין..
נושא: לא מבין.. תאריך: 7/20/2010 3:36:00 PM
מחבר/ת: ניב ניסן

לא הבנתי ממה אני יהיה מרוצה מהסנטה קרוס או מהאלסוור ??



חזרה לפורום