טקסט הודעת פורום
| 7/20/2010 3:47:00 PM |
|
נושא: אני ממליץ לך - להחליף חנות אופניים... תאריך: 7/20/2010 3:47:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
פרק את הגלגל, נקה היטב את הדיסק (לא בעיה בכלל) ואת הרפידות (קצת פחות נוח) כשהגלגל מורכב בדוק בזמן סיבוב של הגלגל שאין מגע בין הדיסק לבין הרפידות, או גרוע מזה - עם הקאליפר.
|
חזרה לפורום |
|
|