הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/20/2010 4:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  על זה נאמר: "בשביל מה באת לכאן, בשביל להשוויץ?"
נושא: על זה נאמר: "בשביל מה באת לכאן, בשביל להשוויץ?" תאריך: 7/20/2010 4:35:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

בכל מקרה מדובר ביצרנים מאוד רציניים ומאוד מוערכים.
קשה לי לראות שתתאכזב מאחד משניהם.

ברמות האלה זה ממש עניין של טעם, וכל עצה שתקבל לא יכולה להיות אובייקטיבית.


חזרה לפורום