טקסט הודעת פורום
| 7/20/2010 4:35:00 PM |
|
נושא: על זה נאמר: "בשביל מה באת לכאן, בשביל להשוויץ?" תאריך: 7/20/2010 4:35:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
בכל מקרה מדובר ביצרנים מאוד רציניים ומאוד מוערכים. קשה לי לראות שתתאכזב מאחד משניהם.
ברמות האלה זה ממש עניין של טעם, וכל עצה שתקבל לא יכולה להיות אובייקטיבית.
|
חזרה לפורום |
|
|