טקסט הודעת פורום
| 7/20/2010 10:23:00 PM |
|
נושא: הרבה מאוד תאריך: 7/20/2010 10:23:00 PM
מחבר/ת: אור hit-spit
הכי זול ומוריד יחסית הרבה משקל זה צמיגים, תעבור לטיובלס ולקוטר יותר נמוך אחר כך זה דברים שמשנים מעט כמו בולמים אויר במקום שמן וברקסיםיותר קלים, ואז כבר מגיע מערכות הילוכים וכאלה עד בסוף לחלקי קרבון :suss:
|
חזרה לפורום |
|
|