הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/20/2010 10:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני ברץ עם תוכן  צמיגים, גלגלים, בולם
נושא: צמיגים, גלגלים, בולם תאריך: 7/20/2010 10:41:00 PM
מחבר/ת: דני ברץ

זה הסדר לפי יחס עלות תועלת, מבחינת תחושה ומשקל שנחסך גלגלים יותר קלים יתנו תחושה מאוד קלה וזריזה לאופניים. אחריהם צמיגים, לא יודע אם טיובלס או לא אבל צמיגים קלים גם ישפרו את ההרגשה. תשמע, יבבנות משקל זה סגנון רכיבה לכול דבר. כמו XC ודאון היל. השאלה אם אתה רוצה להיכנס לתחום או שאתה מחפש לשפר את האופניים לכיף.


חזרה לפורום