הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/20/2010 11:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עדי אינגל עם תוכן  יש לי שתי מערכות הילוכים
נושא: יש לי שתי מערכות הילוכים תאריך: 7/20/2010 11:04:00 PM
מחבר/ת: עדי אינגל

אחת שימנו XT משנת 97
והשניה DEORE משנת 2004/5

איזו מהן עדיפה לדעתך , כלומר איזו מהן להרכיב על האופניים.


חזרה לפורום