טקסט הודעת פורום
7/20/2010 11:04:00 PM
עדי אינגל
יש לי שתי מערכות הילוכים
נושא:
יש לי שתי מערכות הילוכים
תאריך:
7/20/2010 11:04:00 PM
מחבר/ת:
עדי אינגל
אחת שימנו XT משנת 97
והשניה DEORE משנת 2004/5
איזו מהן עדיפה לדעתך , כלומר איזו מהן להרכיב על האופניים.
חזרה לפורום