נושא: יש המלצות תאריך: 7/21/2010 4:38:00 AM
מחבר/ת: ערן ל
סגנון הרכיבה הוא XC מרתון..... המלצות לצמיגים חישוקים בולמים קלים? כיום יש לי גלגלים של WTB SX24 במשקל 485 עם נאבות שימאנו דאור צמיגים קנדה nevegal 2.1 בולם אחורי פוקס FLOT R וקידמי SR SUNTOUR MAG 32 שניהם אגב אוויר ולSR מכנסיים מגנזיום.
|