הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/21/2010 4:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ל עם תוכן  יש המלצות
נושא: יש המלצות תאריך: 7/21/2010 4:38:00 AM
מחבר/ת: ערן ל

סגנון הרכיבה הוא XC מרתון.....
המלצות לצמיגים חישוקים בולמים קלים?
כיום יש לי גלגלים של WTB SX24 במשקל 485 עם נאבות שימאנו דאור
צמיגים קנדה nevegal 2.1
בולם אחורי פוקס FLOT R וקידמי SR SUNTOUR MAG 32 שניהם אגב אוויר
ולSR מכנסיים מגנזיום.




חזרה לפורום